Про мене




       

Така дісталась нам робота.
 Є в ній і радість, та є й турбота,
 Є вічний пошук, безсонні ночі,
Та гріють душу дитячі очі


Працюю вчителем біології, хімії та екології  Пилипо – Олександрівської ЗОШ 
І-ІІІ ступенів. Спеціаліст вищої категорії, маю педагогічне звання – учитель – методист.
   Кожна людина має відчути, що вона мусить знайти свою життєву місію.                                                                             Мартін Лютер Кінг
І я її знайшла. Уже 35 років я сію зерна доброти, засіваю у дитячі душі знання, навчаю їх жити у ногу із сучасністю. Хочу бути їм просто потрібною.
Я розглядаю  кожну дитину як особистість, що розвивається в процесі навчальної діяльності. 
   Працюю над проблемою «Вивчення біології та хімії в контексті особистісно зорієнтованого навчання». Оскільки метою особистісно орієнтованого навчання є розкриття інтересів, нахилів, здібностей учнів, виявлення самостійної творчості кожної особистості, то своїми пріоритетними завданнями вважаю:
·        організувати навчання  таким чином, щоб учень міг проявити вибірковість стосовно предметного матеріалу, його виду і форми;
·        мотивувати кожен вид роботи;
·        будувати співпрацю з учнями за принципами добра, гуманізму, взаємної відповідальності;
·        створити умови для розвитку високоморальної особистості, формування стосунків у системі «особистість-суспільство-держава-довкілля».
Саме у такий спосіб свою роботу спрямовую на утвердження розвивальної, особистісно зорієнтованої педагогіки, оскільки найвища цінність на Землі – освічена й вихована людина.
   Під час проведення занять використовую активні форми роботи з учнями: «мікрофон», дебати, метод «Коло ідей», диспути, застосовую сучасні інформаційно-комунікаційні технології. Застосовую  такі  методи: «Розминка», «Асоціативний кущ», «Сенкан», «Прес»,  «Обери позицію», «Есе».
   В ході реалізації даної проблеми активно впроваджую в практику роботи елементи сучасних педагогічних технологій, в першу чергу таких як технологія критичного мислення, проектна технологія, методи активного та інтерактивного навчання, ігрова технологія. При цьому  використовую різноманітні форми організації навчальної діяльності учнів, в першу чергу такі як індивідуальна, парна та групова. Протягом останнього часу на уроках  активно використовую сучасні інформаційні технології, що дозволяють підвищити ефективність навчально – виховного процесу.
   Основним результатом навчання вважаю набуття учнями певних компетентностей, що становлять складні вміння, які ґрунтуються на знаннях, досвіді та цінностях. Результатом моєї роботи є учні, упевнені у своїх знаннях, уміннях, навичках.
    Свої  напрацювання  подавала на ярмарку педагогічних ідей. Це посібники –
«Відоме та невідоме» (2012 рік), «Таємниці води» (2014 рік). Також є дописувачем інтернет – газети «Методичні діалоги», де розміщувала  статті
 « Учитель року», «Святий Миколай до нас завітав».
   Таким чином, тільки наполеглива і систематична праця, творчий підхід до вирішення педагогічних завдань, використання методичних інновацій, пов’язаних із застосуванням інтерактивних методів навчання, у поєднанні їх з традиційними, дають змогу досягти певних вершин.
    Форма узагальнення та апробація досвіду: виступи на засіданнях шкільного  та районного методичних об’єднань, педагогічних рад. Папка з матеріалами опису досвіду роботи. Видано брошуру з описом роботи з обдарованими дітьми. Популяризація передового педагогічного досвіду через організацію тематичних виставок та стендів, публікації у районній та педагогічній пресі.
   Я люблю свою професію за можливість доторкнутися до вічності, за можливість бути носієм знань для наступних поколінь.  Мені подобається розвивати творчі здібності дітей, навчати їх здобувати знання. Якщо б прийшлося змінити свою професію? Не хотілося б, бо це справа мого життя. Якби потрібно було б почати все спочатку, знову б обрала ту ж професію.

Немає коментарів:

Дописати коментар